- om betaling og kjøp -

Det skal være trygt og enkelt å handle hos Diamanthuset

Klarna Faktura

Det er trygt å handle diamanter og andre gull- og sølvsmykker hos diamanthuset.no. Og det er også enkelt. Handle smart, betal når du vil. Når du handler med faktura fra Klarna, får du alltid varene dine hjem før du betaler. Du betaler aldri for noe som er feil, eller som ikke dukker opp. Det er enkelt, risikofritt og praktisk. Dessuten kan du betale hele beløpet med en gang, slik at det er ute av verden.

Klarna delbetaling

Vil du heller delbetale fakturaen din?
Det er også enkelt. Det eneste du da trenger å gjøre er å er å velge Klarna faktura og når du mottar den, betale inn et mindre beløp enn det på fakturaen, så blir du automatisk flyttet til fleksibel delbetaling hos Klarna.

Betal med kort

Hvis du ikke ønsker verken faktura eller delbetaling, men heller vil betale med Visakortet ditt i kassa, er du selvfølgelig velkommen til å velge det alternativet.
Betalingsmetode velger du i kassa her i nettbutikken – enten du vil betale med kort eller faktura fra Klarna. Har du spørsmål eller behov for hjelp, er du alltid velkommen til å sende en e-post til kundeservice@diamanthuset.no

Trygghet ved kjøp hos Diamanthuset

Det er trygt å handle diamanter og andre gull- og sølvsmykker hos Diamanthuset. Vi følger norske regler for garantier, angrerett, reklamasjon og i tillegg har vi flere utsalgssteder hvor du kan treffe oss personlig. Og ellers er vi kun en telefon eller mail unna. Vi sender deg varene frakt- og gebyrfritt i Norge. Du betaler kun prisen for varen. Etter at vi har mottatt din bestilling, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Lagervarer sendes normalt innen 2 arbeidsdager. Det tas forbehold om utsolgte eller utgåtte varer. Hvis du har bestilt feil vare eller ønsker å annullere salget før varen er sendt gjør vi dette selvsagt uten kostnader for deg.

Garanti

Alle våre produkter har minimum 1 års garanti og 2 års reklamasjonsfrist.

Angrerett

Diamanthuset følger de norske reglene for angrerett. Sammen med varene følger et standard angrefristskjema utformet av Barne- og familiedepartementet som skal benyttes ved bruk av angreretten. Dersom du har mistet angrerettsskjemaet kan dette lastes ned her: 
Angrerettsskjema

Bruk av angreretten

Bruker du angreretten får du selvsagt tilbake hele kjøpesummen. Vi tar ingen gebyrer. Benyttes angreretten må Diamanthuset varsles innen 14 dager, på mail til kundeservice@diamanthuset.no.  Jmf. Angrerettslovens § 13. Ved retur må produktet ikke være brukt, ligge i original emballasje og forseglingen til Diamanthuset må ikke være brutt. Ved bruk av angrerett skal returen til Diamanthuset skje kostnadsfritt for Diamanthuset. Pakker som sendes i oppkrav eller ”mottaker betaler frakt” vil ikke bli hentet ut – Jmf. Angrerettslovens § 15, første ledd. Ved retur må produktet ankomme oss innen 30 dager.  Varer som er tilpasset spesielt for kunden kan ikke returneres –  Jmf. Angrerettslovens § 16
Hele loven kan leses her

Reklamasjon

Diamanthuset følger de norske lover for reklamasjon. Hvilke rettigheter og plikter du har som forbruker kan være greit å sette seg inn i. Du kan lese mer om dette ved å klikke på linken nedenfor.
Kjøpsloven

Uavhentede forsendelser

Dersom kjøper unnlater å hente forsendelser/pakker vil kjøper bli ilagt et gebyr på kr. 300,-, Dette for å dekke våre kostnader ved slike brudd på vår avtale.
Har du spørsmål eller behov for hjelp, er du alltid velkommen til å sende en e-post til post@diamanthuset.no